4ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (2ο ΣΤΑΔΙΟ) ΡΟΛΟΙ:
Στόχος:
- Να εφαρμόσουν οι μαθητές τη τεχνική οργάνωσης ενός ερωτηματολογίου.
- Να εξασκηθούν στη χρήση των πινάκων για την επεξεργασία των αποτελεσμάτων και τη σχεδίαση γραφημάτων.
- Να αναφέρουν πως δημιουργείται η ακτινοβολία από τις ηλεκτρονικές συσκευές και πως μπορούμε να προστατευτούμε από αυτήν .
- Να αναπτύξουν προβληματισμούς και νοήματα μέσα από δημόσια συζήτηση.
- Να εξασκηθούν στην παραγωγή τεκμηριωμένων κειμένων με στόχο την κριτική παρουσίαση των ερευνητικών αποτελεσμάτων.
Α) Βασιζόμενοι στο υποερώτημα που έχει αναλάβει η ομάδα σας, δημιουργείστε ένα ερωτηματολόγιο για να ελέγξετε τις :
· ΓΝΩΣΕΙΣ: Τι γνωρίζουν σχετικά με το θέμα;
· ΓΝΩΜΕΣ: Τι γνώμη έχουν γι’ αυτό;
· ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ: Τι πιστεύουν;
· ΑΞΙΕΣ: Τι εκτιμούν πιο πολύ;
· ΣΤΑΣΕΙΣ: Τι θα έκαναν;
· ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ: Τι κάνουν;
των ατόμων που συμμετέχουν στην έρευνα ( μαθητές – μαθήτριες - γονείς – εκπαιδευτικοί). Κάθε ομάδα γράφει από 5 ερωτήσεις για να δημιουργήσουμε ένα ερωτηματολόγιο και απευθύνεται σε διαφορετικό πληθυσμό (δείγμα πληθυσμού 25-30 ατόμων/ κατηγορία) (διαθέσιμος χρόνος 20΄)
Β) Αφού συμπληρωθούν τα ερωτηματολόγια , επεξεργαζόμαστε στατιστικά τα δεδομένα και δημιουργούμε γραφήματα (διαθέσιμος χρόνος 30΄)
Γ) Παρουσιάστε τις απαντήσεις σας στις υπόλοιπες ομάδες (διαθέσιμος χρόνος 5΄)
Δ) Συγκρίνετε τις απαντήσεις των διαφορετικών ομάδων, για την εξαγωγή των τελικών συμπερασμάτων (διαθέσιμος χρόνος 15΄)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου